GAAAA!

23 Jan

Idag har dagen varit seeeg. Ingenting har hent och att inte prata om sex är jävligt svårt. Hade prov i svenska å det bajsade. Chokerade en vennina idag med att säga: Du behöver nån som skiter i vad du säger och drar med dig ändå. Ni kan gå in på http://loveheroin.webblogg.se och se själva att hon är lite rädd för mig ;). Är lite rädd för mig själv måste jag säga. För jag tänker för mycket på sådans som jag inte vill tänka på… Inte sex utan hur allt hade varit om jag hade valt anulunda. Men livet går ju vidare… Intesant? Jag måste leva med mina val. Jag måste leva med den jag är. Eller?

4 Responses to “GAAAA!”

  1. Jättemuppen January 23, 2008 at 5:24 pm #

    ^^ Mawwdewn ^^… du är inte farlig :O

  2. El mejor Alex January 23, 2008 at 6:17 pm #

    Haha, jag visste att ni inte kunde klara en vecka! Släpp ut det bara, det är skadligt att hålla det inom sig.
    Tänk inte så mycket på det som hänt. Som ett vist vårtsvin en gång sade: Lämna det bakomflutna före dej.

  3. KRåKaN January 23, 2008 at 6:25 pm #

    Man kan låssas vara någn annan eller bli en proffitinell schitzofren. Då kan man bara glömma av allt 😉 Å är man schitzofren eller någon annan så han man ändå testat lika personligheter å så! Fan va ja e smart.

  4. Chris January 23, 2008 at 8:10 pm #

    Hahah jag menade ju inte rädd på det viset!
    Men det var en jävligt bra tolkning du gjorde där måste jag allt säga, trots att vi inte får prata om det.. 😀

Leave a comment