National Tresurs, Havets Safirer.

23 Jan

Skall börja med att jag har AS ont i halsen 😦 jag låter som en gammal gubbe som har rökt hela sitt liv.

National Tresurs: Är en bra film som nu går på bio. Den handlar om Ben som hittade en gömd skatt i förra filmen. Nu skall de försöka att hitta Eldorado, Staden av guld. Han reser runt i europa för att hitta alla ledtrådarna till staden. Filmen är inte lika bra som den förra, denna är lite lättare. Svaren finns där, och så var det inte i den förra. Men denna hade mer spänning i sig för Ben kidnappar presidenten en gång. Inte det smartaste att göra men han hade sina skäl. jag rekomenderar filmen till de som har sett ettan. Den får en 3:a.

Havets Safirer: Är dagens bok,  har läst ur första boken Solens diamanter, andra boken Pärlor från monen. Och nu är jag inne på den tredje Havets safirer. Sessa böcker är stora över hela värlen och jag tänker inte säga vad det handlar om furudom att det finns magi och trolldom, krossad kärlek och nufunnen kärlek. De är bara underbara. Killar läs den för då kanske ni får lite insickt hur vi tjejer tänker. Tack Nora Roberts!

 Pussar till alla som vill ha det, Tack för ordet!

One Response to “National Tresurs, Havets Safirer.”

  1. olzzon February 5, 2009 at 7:42 pm #

    böckerna låter bra 😀

Leave a comment