8 Feb

ÄR DU…
Förstående: Ja, för de mesta
Öppensinnad: joda
Arrogant: Det händer.                                                                                                                                                                
Osäker:  försöker att inte vara
Intressant: JA! (antagligen eftersom Du läser detta)
Hungrig: ja (en jobbig känsla)
Smart: HA jag är blond vad tror du?
Barnslig: Alltid
Liten: Beror på vart du frågar på kroppen^^
Rolig: Ja tydligen
Pratglad: Ja!!
Organiserad: NÄ men jag har en kalender.
Blyg: haha NÄÄ!
Sentimental: ja efter man fick sin pojkvänn att falla för en så blev man det.
Attraktiv: vet inte, får du la ta å välja själv. 
Ansvarsfull: Ja om ngn annan organiserar det hela
Vegetarian: Nej men gillar kaninmat
Respektingivande: Ibland, tror jag
Ledsen: jo, det händer att man blir det.
Glad: För det mesta
Pålitlig: Ja 
Svår: Ja det tror jag faktiskt att jag kan vara i vissa fall
Lätt: att prata med? ja
Bra på att ge komplimanger: Ja !! 

One Response to “”

  1. Sh February 11, 2008 at 3:18 pm #

    å sånna där saker e roliga o fylla i =) hehe…

Leave a comment