Idag!

8 Feb

Idag har kärleken vunnit mot en envis jävel… 🙂 Kärleken spirar och jag är sur 😛 Nä det är jag inte, bara lite lätt irretarad för jag skulle också velja vara ny kär. Min kära pojkvänn skall upp till trollhättan i heljen så han skiter fullständigt i att jag vill att han skall vara hemma 😛 haha men det gör inget tror jag…

Har fått en bok i svenskan. Alla säger att den är jätte svår och det är den. Frank Kafka – Processen. det tog mig 20 minuter att läsa inledningen som är på 3 sidor.

Annars så ÄLSKAR jag en viss sorts klubba 🙂 den är gräddvit och rosa och smakar jordgubb med grädde i en smältande smak. Mums.

Tack å hej (L)

One Response to “Idag!”

  1. Sh February 8, 2008 at 3:04 pm #

    Det finns sånna där godisar som smakar likadant hehe, mycket delikata och säkert nyttiga också eftersom de smakar jordgubb (man kan ju låtsas det allafall:-)

Leave a comment