En dag kvar!

12 Feb

Nu är tiden knapp, imorgon bär det av mot Hovfjället där jag skall försöka åka skidor i två dagar. Det som är lite tråkigt är att vi åker buss upp och jag min fjant har åksjuka. Det skall bli riktigt trevligt där uppe, hoppas jag. Det är bara en av tjejerna som jag tycker om och rästen är killar. Det låter ju lite roligt måste jag säga, 😛 men inte på de viset jag lovar. Min pojkvänn hänger med upp. Skall snart återuppta tiden med att packa väskan men jag måste ta och säga en sak till en männsika som klagade på mig nu igår. Stick å brinn, bara för att du kan stava bättre en vad jag gör behöver inte det betyda att du har rätt till att klanka ner på mig, om du kommer och säger att du får säga det så tycker jag att du skall leta reda på lite moral i din kropp. Man säger helt enkelt inte till en främmande människa att du stavar värre en en 7 årig. Det har du ingen rätt till att göra.

Tack för mig å skit på dig.

4 Responses to “En dag kvar!”

  1. alexander February 12, 2008 at 1:12 pm #

    hummm den var bra =) men men den var bra

  2. sanna February 12, 2008 at 2:20 pm #

    Ha det bäst däruppe ilandet nånstans och bryt inte för många ben (fast skulle du nu händelsevis göra det, så gör inte sönder skidorna i rent raseri för det kostar bara massa pengar o laga dom sen 😉 nejnej..jag e inte snål, bara ekonomisk!(jaja, det kan diskuteras=)) Byebyee
    kramiZ

  3. Johan Dahlberg February 12, 2008 at 6:28 pm #

    Du får ha det så bra!

    Sen så får du komma tillbaka till SSU igen.

  4. Tovan Tycker February 12, 2008 at 8:48 pm #

    Ha det riktigt roligt i skidbacken nu! Hälsa till alla!

    Kraaaam

Leave a comment