Ursh…

17 Feb

Jag har något fruktansvärt ont i mina knän. Varför? Joo, men jag var ju uppe i Hovfjället och åkte skidor :). Detta gick förvånansvärt bra. Kl 04.30 åkte bussen och jag var tvungen att vakna 03.30. Bussresan tog 5 h men allt gick bra. 🙂 Jag gjorde några snygga vurpor. Men nu är jag hemma igen och har överlevt.

Min far fyllde 45 år nu för två dagarsedan (fredag) och han fick en påse peggs, en blomma och idag skall han få ett par ölkorvar. 🙂 Vi har kalaset idag som ni kanske förstår. Vi blir nog ca 18 personer.

Nu vet jag facktiskt inte vad jag skall skriva. Jag har hafft ett bra lov och jag ångrar ingenting. Saknar mina vänner men dem ser jag imorgon i skolan. Å justeja.. Jag hade innan en hemligbeundrare men Hon/Han har försvunnit. Tycker det är lite tråkigt. Men men livet går vidare tihi.

Tack för ordet… Puss å hej

2 Responses to “Ursh…”

  1. sanna February 17, 2008 at 2:58 pm #

    så bra att du överlevde 😉

  2. olzzon February 5, 2009 at 7:59 pm #

    hehe men nu har du en ny 😀

Leave a comment