Telefonsamtal

24 Feb

Jag fick ett telefonsamtal halv tolv i natt av min vennina elisabet. Efter en stund så tar en kille över telefonen utan att presentera sig och börjar prata någonting om analsex. Efter inte mer en två minuter så frågar jag honom väm tusan han är. Han svarar helhjärtat att han voldtar små flickor (detta är allt på skojj) jag brister ut i skratt och frågar om inte jag kan få vara med. Svaret blir chockerat “att bli voldtagen?”.

jag: Nej utan att hjälpa till att voldta.

han: Men du har vell pojkvänn? (detta har han precis hört av elisabet i bakrunden)

Jag: Jooda men, vad han inte vet har han inte ont utav.

han: Du kan ju ha på dig en mask så att han inte kommer på dig, jag behöver nämligen ingen för att jag är en björn, å då kan jag ju bara säga att det var en annan björn som voldtog…

Jag: jaa det låter ju jätte smart (i mitt stilla sinne tänker jag “Pucko”)

Elisabet tar över telefonen och säger att nu börjar filmen som de skall se på och samtalet tar slut.

3 Responses to “Telefonsamtal”

  1. Vickan February 26, 2008 at 5:47 pm #

    Hahaha, kan jag också få va med mån tro?? Puss /Vickan

  2. sh February 28, 2008 at 6:08 pm #

    vilka vänner man har..som vill våldta små flickor.. jag säger då det.. 😛 hehe

  3. C February 29, 2008 at 7:20 pm #

    Hahah vill du bli våldtagen Vickan?? Jag visste att du var desperat, men det här…. tss det går utför för dig tjejen xD

Leave a comment