Okej CJ…

8 Mar

Detta skriver jag för din skull 🙂

Idag har jag upptänkt att jag har varit mer eller mindre febrig hela veckan… Ida blev lite sur på mig när hon hittade mig på fritidsgården så hon skickade hem mig… från 12.30 till 18.00 satt jag och spelade ett spel som heter titan quest. Det är ett trevligt spel som man dödar månster på… 🙂 jag ha nu spelat men en canadensare, en tysk, en polsk, en från egyptien, en fransos och två svenska… Alla killar. De svenska killana hade höga levlar och bodde i alingsås och i gbg. Men de var 10 och 11 år… 😦 . Idag har jag alltså inte gjort ett skit… skall snart gå och se på melodifestivalen och skall heja på någon som jag inte minns, INTE CAROLA…. Jag repeterar INTE CAROLA.

Tack å puss…

8 Responses to “Okej CJ…”

  1. loveheroin March 8, 2008 at 7:58 pm #

    haha oh, får jag ett eget inlägg?? xD göttans
    men du har ju iaf sluppit aa.. det du inte ville göra idag, eller?

    köss

  2. sh March 9, 2008 at 1:24 pm #

    va snygg bloggen har blivit 😉 Hehe, såg du Nordman på melodifestivalen eller? hm..dom va ju lite speciella. Men..är det bara jag som tycker att Sussie Tappers låt ÄR DET TRÅKIGASTE SOM FINNS??????

  3. sh March 9, 2008 at 1:25 pm #

    oj, hm..det skulle stå “är DEN tråkigaste som finns” hehe.. 😛

  4. Madelene March 9, 2008 at 5:19 pm #

    Joo jag håller med dig om att suzzis var as tråkig… Jag hejade på nordman, Terese andersson och sibel 🙂

  5. sh March 9, 2008 at 5:44 pm #

    aa, Therese sjöng ju jättebra 😀

  6. Madelene March 9, 2008 at 7:11 pm #

    jaa visst gjorde hon 😀

  7. Vickan March 13, 2008 at 5:01 pm #

    Hej du<3 HAHAHA Jag blev väldigt lycklig då Carola inte kom vidare!!
    Måste säja att jag tycker om Nordman, han har en väldigt sexig, hes röst.

  8. sanna March 14, 2008 at 2:26 pm #

    madde, nu får du ta och skriva lite mer! jag har inget och läsa, och som typ alla vet är det ju det enda jag har för mig på dagarna (förutom att titta på debatter om och om igen, men nu kan jag nästan alla utantill:-P). (okej, nu lät jag precis som världens mest osociala person :-)) ..så illa är det inte. hehe, kram<3
    PS. poängen i den här långa kommentaren var inte att låta halva Sverige veta att jag är osocial, utan att du ska skriva nytt inlägg!

Leave a comment