Läxor

14 Mar

Jag har inte så grymmt mycket läxer som alla andra tror… Jag har visserligen historia, samhäll, sv, eng å sen har jag nog två prov eller nått. Men det är inte så mycket inte igentligen 🙂 . Jag vet inte vad jag skall skriva om jag skall vara ärlig. Sanna tjatar lite på att jag skall skriva något nytt hela tiden. 😛 men men det är sådannt jag får leva med när man är så poppis xD. Jag läser en massa böcker nu 🙂 det kan ju vara itressant att veta… 😉

jag kan skriva upp i vilken ordning jag måste läsa klart dem (det är min egen lista det är ingen som tvingar mig att läsa de i den ordningen :))

1 Franz Kafka – Processen

2 Angie Sage – Septimus Heap Alkemisten

3 Tess Stimson – Hon Han och Älskarinnan

4 Nora Roberts – Lifsfarlig Utsikt

Och senare måste jag låna en bok som heter stjärnstofft 🙂 filmen heter stardust 😉 men de anrda böckerna har jag just för tillfället hemma. Jag måste rekomendera septimus heap böckerna jag läster just nu tredje boken…

Puss hej 🙂

7 Responses to “Läxor”

  1. sanna March 14, 2008 at 8:15 pm #

    hehe..känn ingen press 🙂
    läxor ja..man kanske borde börja göra dem nångång..:-P

  2. loveheroin March 15, 2008 at 10:15 am #

    Äh wtf.. Joo vi har rätt mycket att göra om vi faktiskt gör det xD

  3. Alex March 15, 2008 at 11:16 am #

    Sanna sötnos, vem är uppe kl 8.15 på vår enda riktiga sovmorron och kommenterar bloggar? xD

  4. Alex March 15, 2008 at 11:18 am #

    Vänta lite nu… Yes, jag är korkad ibland. Ni har tillåtelse att låtsas som om mitt förra inlägg aldrig inlades.

  5. Vickan March 17, 2008 at 3:48 pm #

    Herregud vad alla håller på och läser!!!! Blir bara trött av att tänka på det!! Men, men sen så är jag väl som jag är också;P PUSS!!!

  6. sanna March 17, 2008 at 4:15 pm #

    heh, nädå, klockan 8 på morronen tittade jag förmodligen på debatt. Ingen tid för kommentarer då inte!

  7. sanna March 17, 2008 at 4:15 pm #

    (föregående inlägg var ett SKÄMT, fall någon av er inte fattade det)

Leave a comment