Påsklov…

22 Mar

Nu är det påsklov och alla är glaá, eller? hitills har jag bara tittat på film… Inte så roligt. Nu är nästan alla mina vänner och lanar på sjöbo fritids gård och jag funderar över vad jag skall hitta på.

Jag måste bara säga att jag tycker vi skall bojkotta vesttrafik. Vet nu va den dumman gubben gjorde? Han var för det första på väg att köra över min lillebror och han lät oss sitta och frysa i en halvtimme bara för att han vägrade stanna… Snacka om elakt. Å som pricken över i:t vad jag extremt kissenödig.

Ni kanske minns min fina lista av böcker…

1 Franz Kafka – Processen

2 Angie Sage – Septimus Heap Alkemisten

3 Tess Stimson – Hon Han och Älskarinnan

4 Nora Roberts – Lifsfarlig Utsikt

 Nu är de två första  böckerna avklarede 😉 hare puss

2 Responses to “Påsklov…”

  1. C March 22, 2008 at 4:12 pm #

    äh orka skriva om böcker..

  2. sanna March 22, 2008 at 9:37 pm #

    vi kan gå ut me hundarna nån dag 😛
    Fick du vänta på bussen i mer än 120 sekunder??!!! 😦 det är ju alldeles fruktansvärt, du måste va en mycket stark människa som överlevde! 😀 kram

Leave a comment