Blondin skämt

26 Mar

 
 
 
       
       

Vad sa blondinen när hon fick gliringar om att hon hade vacuum i huvudet?
– Bättre det än ingenting alls.

Det var två blondiner som satt på en parkbänk i Trollhättan och diskuterade, när den ena blondinen frågade den andra:-“Vart är det längst, till Månen eller Borås?”

Då svarade den andra:

-“Men hallåååååååååååååååå, ser du Borås eller???”


En ung brunett kommer till doktorn och säger att hennes kropp gör vansinnigt ont var hon än rör vid den. “Omöjligt”, säger doktorn. “Visa mig.” Med sitt finger petar hon sig själv på armbågen och skriker av smärta. Hon trycker på sitt knä och skriker, och på sin fot och skriker. Doktorn – “Ni är inte brunett, eller hur? Kvinnan – “Nej, jag är egentligen en blondin.” Doktorn – “Trodde väl det, ni har ett brutet finger.”

Blåsta Blonda Bettan anklagade villige Ville för våldtäkt. Men åklagaren gick hårt åt henne:
-“Ni kallar det för våldtäkt men enligt polisförhöret verkar det inte som om ni skulle ha gjort något som helst motstånd.”
-“Men, söta lilla åklagaren, utbrast Bettan. Hur skulle jag kunna göra det? Mitt nagellack hade ju inte torkat…”

En blond kvinna kommer farande som ett skott i sin nya fina röda sportbil
och blir stoppad av en kvinnlig polis som också råkar vara blond.
“- Kan jag får se körkortet ?? “, säjer den kvinnliga polisen.
Blondinen börjar frenetiskt riva igenom hela handväskan, och blir mer och
mer stressad.
“- Hur ser det ut, nu igen ????, undrar blondinen.
Den kvinnliga polisen svarar: “- Det är ju fyrkantigt och så finns det ju en
bild på dig !”
Till slut hittar blondinen en spegel som är fyrkantig i väskan, tittar på
den och räcker över den till poliskvinnan.
Den blonda kvinnliga polisen tittar på spegeln, lämnar sedan tillbaka den
och säjer:
“-Det är ok, du kan åka, jag visste inte att du var polis!!! “

 

 
 
 

 
 
 
Barn (35) Blondiner (11) Fräckisar (77) Helsjukt (32)
Hon & Han (33) Kortisar (68) Sprit (29) Övriga (87)

Det var en gång en blondin som träffade en god fe. Hon fick tre önskningar.
– Jag vill bli ännu blondare än jag redan är. *POFF* så blev hon det.
– Jag vill få ännu blåare ögon än jag redan har. *POFF* så fick hon det.
– Jag vill bli ännu dummare än jag redan är. *POFF* så blev hon man…
 
 

6 Responses to “Blondin skämt”

  1. sanna March 27, 2008 at 1:30 pm #

    det är egentligen helknäppt att gilla blondin-skämt när man själv är blond:-P (och blåögs me för den delen 😛 ) pusss

  2. sanna March 27, 2008 at 1:31 pm #

    naturligtvis ska det stå BLÅÖGD!!

  3. Madelene March 27, 2008 at 4:44 pm #

    Sanna det är jag med och jag älskar dem 😀

  4. sanna April 1, 2008 at 12:28 pm #

    haha, vi skulle ju ta en dag när de blir lite varmare och gå och bete oss som irriterande, rosa-klädda blondiner 😛

  5. Madelene April 2, 2008 at 4:39 pm #

    Haha AA 😀

  6. sannaaa April 11, 2008 at 6:55 pm #

    hm..a, rosaklädda är vi väl inte just nu..men lite irriterande kan vi ju vara allafall 😛

Leave a comment