Stackars Sanna

4 Apr

Först fick hon malarian så jag var tvungen att ta med henne till bussen så vi missade tuvär matten, strags där efer fick hon mul och klövsjukan. När joakim kom på bussen så fick hon spetälskan och tappade ena örat detta smittades tuvärr så jag tappade också ett öra. När vi gick av bussen så kom en elefant gående på andra körbanan och trampade olykligt vis ner Lilla Sanna så hon blev ennu plattare. När vi kom fram till mitt hus (jag bar henne under armen) fick hon saft och bullar och nu mår hon bra 🙂

4 Responses to “Stackars Sanna”

  1. sanna April 4, 2008 at 4:14 pm #

    Vi är verkligen BÄST på att komma på ursäkter för att slippa matten! 😀 Den historien får vi dra för nån mer lärare nästa gång vi vill slippa en lektion. då tycker lärarna säkert jättesynd om mig… hihi puss

  2. Vickan April 7, 2008 at 2:46 pm #

    Det var ju skönt att hon blev bättre:) men jag är lite oroad över ert LSD-missbruk måste jag säja, kanske är dags att göra något åt det eller vad tror ni;)
    Puss, kram och en klapp på stjärten<3

  3. sanna April 8, 2008 at 12:36 pm #

    njaa…vi lever ju 😛 och vi slipper mattelektioner ibland mä =)

  4. olzzon February 5, 2009 at 8:27 pm #

    hehe hmm undra vad läraren sa, gissa på att han/hon skratta ;P

Leave a comment