Jag!

25 May

Em, jag är inte rikigt den personen som hänger på Lunarstorm men jag gjorde det för ett par dagarsedan för att se vad som hender där. Jag upplaver fjortisar, fjortisa, emo fjortisar och skumma typer. Tillslut lägger jag ut en komentar på krotterplanket och då så får jag miljontals svar! tillslut så kännde jag mig riktigt fjortis själv och komenterade det till en kille, han svarade då att vad är du da? Jag svarade med handen på hjärtat att mina vänner hade nog sagt att jag var, kramgo, pratglad, öppen, engagerad och sexistisk. Detta undrar jag nu o detta är sant, men jag tror det!

4 Responses to “Jag!”

  1. loveheroin May 25, 2008 at 3:45 pm #

    haha det var ju mitt i pitten made!!

    eller pricken kanske?

  2. Sanna May 25, 2008 at 3:48 pm #

    japp, det beskriver dig bra. En värmekälla var du ju me 😛

  3. Christian W May 26, 2008 at 5:59 pm #

    Har nog aldrig träffat en så sexistisk tjej som du madde… ta det som du vill.

  4. olzzon February 5, 2009 at 9:08 pm #

    jaa du det stämmer nog tro jag :O

Leave a comment