tråååkigt

27 May

KYSS PÅ HANDEN – han avgudar dig
KYSS PÅ KINDEN – hanvill helt enkelt vara din vän
SER DIG I ÖGONEN – kyss mig!
KYSS PÅ HALSEN – han gillar dig!
KYSS PÅ ÖRONEN – han leker bara
KYSS PÅ LÄPPARNA – han älskar dig
KYSS PÅ ETT ANNAT STÄLLE – låt det inte gå för långt
LEKER MED DITT HÅR – han kan inte leva utan dig
HÄNDERNA RUNT MIDJAN – han älskar dig för mycket för att låta dig gå

ÄR DU…
Förstående: Ja, för de mesta
Öppensinnad: joda
Arrogant: Nej det tycker jag inte
Osäker: Näpp (eller försöker att inte vara)
Intressant: JA! (antagligen eftersom Du läser detta)
Hungrig: ja (en jobbig känsla)
Smart: HA jag är blond vad tror du?
Barnslig: Alltid
Liten: Jag vet inte^^
Rolig: Ja tydligen
Pratglad: Ja!!
Organiserad: NÄ men jag har en kalender.
Blyg: haha NÄÄ!
Sentimental: ja efter man fick sin pojkvänn att falla för en så blev man det.
Attraktiv: Alltid
Ansvarsfull: Ja om ngn annan organiserar det hela
Vegetarian: Nej men gillar kaninmat
Respektingivande: Ibland, tror jag
Ledsen: jo, det händer att man blir det.
Glad: För det mesta
Pålitlig: Ja
Svår: Ja det tror jag faktiskt att jag kan vara i vissa fall
Lätt: att prata med? ja
Bra på att ge komplimanger: Ja !!

VÄLJ…
Katt eller hund: Vovve
Varmt eller kallt: Varmt kaffe, kall glass
Vatten eller land: Vatten
Sex eller kyssar: Får man inte blanda?
Telefon eller internet: Telefon
Musik eller tystnad: Musik
Tjejer eller killar: Hmm båda (men BARA killar om det handlar om ett kärleksförhållande)

 

Leave a comment