Idé!

28 May

Jag har kommit på en jättebra idé, jag skall börja skriva en hissa och en dissa spalt varje dag 🙂 nu tycker jag att jag är jätte smart så klaga inte. Jag börjar nog tyvärr inte just nu för om min pojkvänn ser att jag sitter vid hans dator och bloggar blir har rasande (han tycker att det är meningslöst och fruktansvärt olågiskt att vika ut sitt liv på internett) säga vad man vill om det 😛

Komentera gjärna om vad ni tycker om idén. Puss

5 Responses to “Idé!”

  1. Sanna May 28, 2008 at 9:32 pm #

    jättejättebra ide´! 😀

  2. Anja May 28, 2008 at 9:39 pm #

    Halloj! Det tycker jag låter som en bra idé! Hoppas vi ses på fredag, jag finns på gården iaf! Kramisar

  3. Sanna May 29, 2008 at 6:04 am #

    behöver hjälp, hur lägger man till någon i sin länklista?? Måste ha utförlig beskrivning..jag e inte så tekniskt lagd 😛

  4. Sanna May 29, 2008 at 8:06 pm #

    Aha! jag fattade… hehe.. så stolt jag känner mig..

  5. olzzon February 5, 2009 at 9:17 pm #

    jaa det var ju en jätte bra ide

Leave a comment