Hissa och dissa

29 May

Jag tycker idag att vi skall rå dissa reklamerna om strippoker till mobilen! Det var igår jag blev så grymmt irreterad av alla dess reklamer om köp dessa söta/sexiga tjejer för dina hemliga stunder och klä av denna snygga tjej medans du lär dig spela bättre poker! För det första skall man aldig, jag upprepar aldrig uppmuntra spel i reklam, det är omoraliskt. De sätter bara massa stackars människor i trånga sitvationer med massor av skulder! För det andra tycker jag att det är kränkning mot de kvinnliga könet att lägga ut oss som sexobjekt! Vi har varit det allt förlänge! Men då kan man börja fundera öven om inte kvinnan har rätt till sin kropp och då göra vad de vill med den. Det tar vi en annan gång. En fruktansvärd irreterande och onödig reklam, om de vill se på porr så går de in på internett och alla dess sidor, och om de vill spela poker så får de ta och sammla lite människor och göra det. Jag tycker reklamerna är helt opassande och de som går på dem är små stackars satar som måste skaffa sig ett liv! Hur patetisk är man inte om man tar och köper porr/pokerporr till mobilen för skyhöga kostnader?

Jag skall hissa Ungdoms och fritidsgården här på Sjöbo! Jag vill bara tacka alla de snälla människorna som jobbar med oss ungdommar, ni är guld värda alle hop 🙂 Vi älskar er så mycket. Erat arbete går fram till de som vill lyssna och de blir bara fler och fler. Jag tycker dock att det är tråkigt att ni inte kan sammarbeta mer, troligtvis så arbetar ni på det. Jag tackar Gud för er. Puss

2 Responses to “Hissa och dissa”

  1. Sanna May 29, 2008 at 3:00 pm #

    Hm..bra:-D vad jag vill hissa..svenska flaggan? Jaja, men det vill jag ju jämt.. så vi tar MAT!
    Dissa: Fulla personer på bussen (otroligt skrämmande) 😛 pusspuss på dej

  2. Tovan Tycker June 3, 2008 at 9:56 am #

    Så glad jag blir! Tusen tack! Du är så underbart gullig!
    Kram

Leave a comment