Hissa och dissa

30 May

Idag är jag sååå arg så jag måste ta och dissa min mattelärare Josephin. Hon säger till mig idag att jag har hagt ig på varje prov utom 1 och detta stämmer inte! Inte någonstans! Jag blir så fly förbannad!!! ÅÅÅÅ jag vet inte vad jag skall säga om det för jag blir bara så arg på henne, man kan ju inte ljuga om någons betyg eller tycker hon bara inte om mig? Nu skiter jag i detta och jag tänker nu hissa.

Hissningen blir idag Irakkonferansien här i Sverige. Jag är så stolt över oss så att det inte blev som i gbg förra gången. Jag tycker att Irak har tagit ett till steg emot demokrati.

One Response to “Hissa och dissa”

  1. Sanna May 30, 2008 at 2:29 pm #

    Tja, med tanke på att irakierna själva röstade bort demokrati så… aja, vad ska vi göra åt läraren då? Vi kan alltid komma på nåt .. vi e ju blondiner! 🙂

Leave a comment