Nationaldagen

6 Jun

Idag är det Sveriges nationaldag, jag har varit på nationaldagsfirandet och det var vell fint.

Men varför skriver jag egentligen just nu? Jag vet inte. Jag har nemligen så grymmt tråkigt och det är nästan bara Sanna som läser vad jag bloggar… eller jag vet inte om det bara är Sanna men det är nästan bara hon som komenterar. Men ni kommer i alla fall se en hissning och dissning idag.

Idag dissar jag min dator som vägrar ge ifrån sig ett ljud. Har försökt allt men det kommer inget ljud ur högtalarna… suck.

Hissningen blir Sverige för det fina land det faktiskt är! Grattis Sverige.

4 Responses to “Nationaldagen”

  1. Sanna June 6, 2008 at 9:57 pm #

    Jag är din trognaste läsare!

  2. Anja June 6, 2008 at 10:52 pm #

    Jag är inne varje dag och läser men jag hinner inte alltid kommentera 🙂 Men nu åker vi till Getterön imorgon så nu kan jag inte läsa förrän fredag kväll 😦 Ha en underbar vecka så ses vi här nästa fredag… eller nåt! Varma kramar som räcker hela veckan, ha det bäst, vännen min!

  3. Alex June 7, 2008 at 5:07 pm #

    Okej, jag ska väl lämna en kommentar då så du vet att jag inte snackar dynga när jag säger att jag håller koll på din blogg.
    Peace out.

  4. Christian W June 10, 2008 at 4:22 am #

    PANG!

Leave a comment