Hemma men snart borta!

19 Jun

Nu är jag hemma men inte för så länge. Drar nemligen till Falkenberg över midsommarhelgen. Lägret som jag var på var grymmt roligt. Orkar inte skriva om vad som hände. Hände en jäkla massa nemligen. 😛

Nä, vet ni jag skall ge er ett tipps ni skall gå in på den berömda sidan Youtube och söka på magnus betner och fittpercning. Där tar han upp jämnställdhetsfrågan, as bra.

Dissa och hissa läggs nog på is ett litet tag. Men det skall bli ett litet för det sista. Dissa blir just nu vädret det rägnar. Hissningen blir alla mina kära vänner och VYKORT!! det är såå roligt att få vykort.

Tihi. Nu måste jag packa det sista sen så drar jag till Falkenberg. Pusspuss

3 Responses to “Hemma men snart borta!”

  1. Sanna June 19, 2008 at 8:48 pm #

    Välkommen hem och hejdå igen 🙂 VI SOM SKULLE TRÄÄÄNA!!

  2. sanna June 23, 2008 at 6:20 pm #

    Jag dissar regnet!!!

  3. loveheroin June 25, 2008 at 11:36 am #

    Haha… aa men ALLA har sett den med mangan 😛

Leave a comment