Tillbaka

14 Jul

Hejhej. Jag vet det va jättelänge sedan jag skrev men det tycker jag att vi lägger bakom oss nu. Lyssna här i stället jag skall börja jobba idag:D ggaaa är lite smått nervis. Jag skall jobba som passungdom. Ja jag vet att jag  inte är den första som gör det men för mig är det en stoooor grejj. mhumm…

vad har jag då gjort hela den här tiden? Joo jag har inte gjort ett jota. När jag väl kom hem från falkenberg. jag va där i 3 dagar och jag läste ut tre böcker på den tiden. så kom jag då tillsist hem och inte gjort ett skvatt.

aja orka skriva mer nu. förlåt för det dåliga skrivandet idag men det är för att jag fortfarande är trött. kl är bara 8. haha kram

One Response to “Tillbaka”

  1. sanna July 15, 2008 at 10:05 pm #

    Heeeej Madden 😀 Välkommen tillbaka till underbara Sjöbo! Döda inte för många gamlingar, man kan tydligen förlora jobbet då! 😛

Leave a comment