Fritidsgården/ Ungdomsgården

23 Aug

Just nu sitter jag på Fritidsgården och mer eller mindre luffar. Igår var jag på Ungdomsgården och luffade. Humms jjag känner mig som en luffare. Kanske inte så konsitigt jag är en luffare. 😉 nä jag vet inte jag bara skriver massa skit nu. Men jag är nog lite borttappad, min pöjk vet nog inte vart jag är även om han var med här innan, min bror är som bortlåst lixom rästen av killarna jag var med. Jag älskar visseligen att sitta både på Ug och på fritte och hänga med de sjöna människorna som befinner sig i lokalen även om jag skulle kunna få psykbryt på vissa.

Igår slogs jag av en känsla som jag inte är allt för van vid. Känslan va svartsjuka. Den konfusa känslan av att velja ha det som någon annan får. Eller att göra likadant ha friheten att göra det. Jag ville egentligen itne göra det men att ha friheten till det hade varit en enorm känsla. Jag ville samtidigt ha som jag inte ville veta av det. Jag ville få och bli sädd på samma barnsliga sätt som de. Jag vet att det jag skriver nu är helt utan rim och reson men jag skriver bara det jag känner.

One Response to “Fritidsgården/ Ungdomsgården”

  1. CJ August 25, 2008 at 6:34 pm #

    Jadu gumman, svartsjuka är ingen rolig känsla. Det gäller bara att fokusera och ta vara på det man själv har, så förstår man oftast snart att man kanske inte har någon anledning till att vara avundsjuk trots allt…

    Kraaaam

Leave a comment