Verkligheten

10 Nov

Välkommen tillbaka till verkligheten säger jag bara till mig själv… Hade ett helt grymmt frittelan på lovet sen när skolan började igen förra mondagen var det fortfarande lov för mig, även om jag räknade ut att jag har minst 11 saker att göra på två veckor! Ganska illa enligt mig. Mamma och pappa åkte till tenneriffa och hade det myspys och kom hem då igår. Fick ett as coolt halsband 😉 haha måste få skryta lite om det. Annars har jag hafft min första narurkunskapslektion idag, det gick förvånandsvis bra. Jag lekte med elden… MOHAHAH.

Cn håller på och göra mig lite smått galen tror jag. Jag har knappt träffat honom på tre dagar och när jag träffar honom på bussen så mer eller mindre ironerar han mig! Så tjötig är vell jag inte? Aja jag saknar honom i alla fall. Han var sur när jag träffade honom efter skolan i 5 minuter. Jag: har du slutat tjura nu? han: va? jag tjurar inte. Jag: nähä vad är det da? han: jag är trött ….. och tjurig. Det är ju det jag menar. Och andra i hans klass sa samma sak att han har bettätt sig konstigt. men men. Orka.

Puss och kram.

Leave a comment