Ojoj

3 May

Hela min vecka har varit helg galen. Men jag kan inte säga att jag inte har älskat den. Det har varit KULTURVECKA/korergvecka. Här i lilla Borås. Vilket har varit hel mys. Jag tror aldrig jag har träffat så många underbara människor på en vecka. Allt ifrån att polisen tog sprit till att jag har riskerat mitt liv på teknis till… eh. Varit lullig och bakis varge dag i skolan !? 😛 Vad har mer hent? Jag var på väg att dö av skratt när cn stog bakom mig och sa att vi skulle ruenera tanten i cafiterian bara för att Chris “råkade” ta förmånga plasttallrikar. Jag har även ätit as dåligt under hela veckan. Jag tror att jag har ätit kanske 5 riktiga måltider. Man skall ju äta 3 per dag. Ni kan räkna ut hur det blir. Jag har bara haft… vad blir det 2 lektioner på 4 dagar. ehhh…

Något som va lite roligt va när jag var på Almenäs med teknister… Jag och Malin fick för oss att vi bara var tvugna att kolla hur varmt det var i vattnet… Som också ni förstår vad det sååå varmt (ironi). Men när vi kom tillbaka där vi hade lämnat våra veskor i säkert förvar hos Anna och Bea, så står det två killar och retas med stackars Bea. Jag kommer där och då säger kille 1 till mig.

– Min kompis tycker du är as snygg! och pekar på kille 2. Jag tittar på dem med en undrande min. Kille 2 tittar på mig och nickar som “jo men visst hon ser inte så dålig ut”. 

Jag- Okej!?

Då säger kille 1 – Aa men vi skall ju ligga med varandra, Kille 1 menar då jag och han.

Jag. – Jaså det skall vi?

 Kille 1 – Japp, så vart sover du i kväll?

Jag- I min säng, ensam, sover.

Kille 1 – Nä jag skall ju ligga med dig i din säng.

Bea – Nä hon skall ligga med mig (hon blir igronerad)

Jag – Ska vi knulla?

Kille 1 – Nej! Det har jag då aldrig sagt, jag har ju bara sagt att vi skall ligga med varandra.

Det är en av mina skumma konversationer jag har haft under veckan. 🙂 Som ni kanske förstår ochså har mycket hänt. Men nu orkar jag inte mer… 😀 uppdaterar efter min “sjuka vecka” eller som det i verkligeheten är, så drar jag till Cypern i morgon. HAHA! 😀

Puss och ha det gött

Leave a comment