FN-Soldat

18 Aug

Snacka om en helhärlig dag ❤ helt jäkla underbart!

Solen sken, solens strålar värme huden. Vinden blåste som i en höststorm men svalkade bara av huden efter solens strålar. ^^

Fick ni lite poesi där xD om man nu kan kalla de det ^^. Haha okej nu ska jag berätta hur min underbara dag har varit.

Först så gick jag till salong Matilda för att hämta upp Bea, hon klipptes när jag kom så jag satte mig och läste lite. Jag satt vell där kanske i en timme och småpratade med Bea och läste om vart annat.

När Bea blev klar Så blev det såhär…

DSC01126Tjejen blev ju skit snygger! Visst är hon söt? Hon gjorde till och med ägg macka till mig <3. Så vi två satt i stadsparken tjötade om pojkar och åt äggmacka i solen. Sen så gick vi så att jag handlade te. Lös te… Det är inte riktigt vad jag brukar göra men jag ska försöka dricka mer grönt te (det är bra för ämnesomsättningen säger de). Till sist gick vi och handlade skrivblock till lilla mig, as snygga ve de svart, rosa, grönt, blått och lila var färgerna, Bokia är de från. Kostade inte allt för mycket. Åå juste! Va på väg att glömma, jag och Bea skojade om en sak så tänk efter nu pojkar och flickor.

Tänk er mig som FN-soldat, springandes med en pistol i handen… (ja det av skämtet ^^)

Jag åkte hem en snabbis innan jag skulle träffa den andra snyggingen för dagen, Jossan <3. Jossan har ju gjort något radikalt som jag har nämt innan, HON BLEV JU FÖRTUSAN RÖDHÅRIG!

As snygg blev hon titta bara… DSC01128

Det är så Jossan, hon med sitt eldiga humör, men samtidigt mysiga och varma personlighet… ^^ Jag och Jossan satte oss på Viskan och beställde en mintkaka som vi delade, hade aldrig fått i mig en hel själv orkade knappt min halva, och till så blev det choklad mint te. Mysmys <3. Vi satt och pratade massor om helgen och hur snygga och trevliga alla va! ^^ Efter vi hade varit på Viskan gick vi vidare till knalleland, ja vi gick… 😉 Np ^^ I knalle gick vi in på H&M och handlade en as snygg kofta till mig ^^ Sen så har jag handlat en hämlis, jag vill inte att människorna ska få reda på vad jag har handlat riktigt en ^^ haha

Puss på er ❤

Leave a comment