Stan

18 Aug

Idag, som igår, blir det en runda på stan ^^. Igår så hade jag en ego dag.

Maddens egodag bestod utav:

  1. Gå runt i affärer
  2. Handla örhängen
  3. Handla coolt vax (behöver ett annat också tror jag)
  4. handla Pocky (Godis, typ…)
  5. Dricka kaffe med laktosfri mjölk (har troligtvis mjölkmage) på espresso house.
  6. Sitta och läsa mysig bok (samtidigt som jag dricker mitt kaffe)

Det va en as mysig dag, sen så när jag åkte hem så bytte jag de örhängen jag hade på mig till ett par av de nya (jag har 5 hål så det va inte ett par utan… aa ni förstår). Efter (men också innan jag åkte till stan) så la jag mig i min säng för att titta på One Piece ^^ Jag har lätt knarkat den serien på det senaste. Jag har även andra som Pantoras heart, Naruto, Bleach, K-on, Skip Beat (de två sista har ett uppehåll) som jag tittar på. Men just nu har det varit mycket One Piece. Jag är la på typ… ep 385 ^^. Sen har jag läst massor av olika mangor också på senaste tiden, typ the one och några flera. Riktigt mysigt. Men det är bara för att jag har fått en lapptop och för att jag tar igen mig lite efter att ha jobbat i en månad.

Jag jobbade på sjöboklint på dagverksamheten för dementa. Det gick jätte bra, träffa en ny mycket trevlig människa som heter Emelie 😀 Jag hoppas att vi kommer att träffas mycket i framtiden. Men så har vi ju även Simon som också jobbade parallellt med mig. De jobbade på trygghetsplattserna, verksamheten jämte min. Simon, tack för att du räddade mig ❤ ^^ ingen fattar nu men det är okej.

Annars har jag träffat en mys människa de senaste dagarna, Simon <3. Asså… En annan Simon ^^. Simon har pressenterat mig för så många roliga människor vilket jag tycker om väldigt mycket, vill träffa alla igen snarast! Simon är en riktig teddybjörn! ❤ Tycker mycket om dig! Bara så att du vet ^^

Oj glömde säga vad jag skulle göra idag! Idag gör båda Jossan och Bea en makeover på håret ^^ Bea ska göra en ricktigt fräck frisyr och bli platina blond kommer bli as snygg på henne! Jossan ska bli röd/brun i huvudet, Jossan som alltid har varit min blonda singelflickvän dumpar mig nu och skaffar både pojkvän och ny hårfärg ^^ aja jag får vell ta och klara mig. Men jag ska möta Bea först vi ska äta lite hemmagjorda mackor ❤ och med Jossan ska jag nog dricka lite kaffe med.

Puss på er alla kommer bilder på snyggingarna sen ❤

3 Responses to “Stan”

  1. jossan din vän August 18, 2009 at 11:40 am #

    för det första vill jag säga : JAG ÄLSKAR DIG MADDEN! o jag får säga att genom simon har vi träffat hel sköna människor 😛 så himla kul och galet har förra helgen varit, jag menar när vi var i göteborg i fredags, vilken toppen kväll det var 🙂 ❤ tack vare att du är en goding madden. och sen i lördags var tokigt rolig kväll den med, en av de bästa festnätterna ever.

    hihi, jag kommer alltid vara din blonda singel kvinna när du känner för det, jag är ju din madden ❤ puss

  2. Madden August 18, 2009 at 11:42 am #

    Aww Jossan jag älskar dig ❤ Tack tjejen att du gör mig så glad ❤

  3. "kuro" dennis August 23, 2009 at 8:47 pm #

    jävlar har du kommit så långt på one piece redan :O du har verkligen nördat one piece haha:D hur har du egentligen tid att komma så långt :O

Leave a comment