Brunett <3

23 Aug

Madden har blivit stolt brunett, detta hände i onsdags men jag har inte hunnit att uppdatera! Jag började ju skolan nu i todsdags och jag måste säga att jag tycker nog om vårt schema endå! Vi har fått två nya killar i klassen och så är det två som har behövt att gå om. Sanna är tyvärr försvunnen och hon svarar inte på sms 😦 . Madden festade med Jossan hos Trollis i fredags kom inte hem förren 3. Va på förfest i lördags hos Joel och Simon, som alltid lika roligt att träffa dem! Ut på krogen träffa massa människor, jag gör bort mig som vanligt! xD haha! Sen den natten kom jag inte hem alls xD Men jag va endå nykter så jag visste allt vart jag var någonstans! Skola i morgon! Det här löser sig! Det måste det göra!

DSC01129

Jag lovade mig själv, tyvärr så kunde jag inte hålla mitt eget löfte.

Det svider, en bitter smak i munnen formas när tankarna flyger fritt.

Allt är som det ska, fast jag ville kanske annorlunda

Jag vet inte ens det!

Puss och god natt människor!

3 Responses to “Brunett <3”

  1. "kuro" dennis August 23, 2009 at 8:51 pm #

    vad för löfte :O och jaa själv r ju stolt svarting haha (eller vad det heter 😛 )

  2. Madden August 23, 2009 at 8:53 pm #

    Löftet är hemligt! Du ska vara stolt svartskalle xD

  3. Christian W August 26, 2009 at 7:23 pm #

    Klockrent 😀

Leave a comment