Dröm <3

10 Sep

Madden förklarar sin dröm för Johan ❤

ååå vet du madden har drömt massa i natt och allt har varit jättemysigt
– Johan  ❤    Thess  säger:
Vad har Madden drömt?
– Vi säger:
nä men massor allt är inte sammankopplat
men i alla fall så va jag på en ranch och det va en blandning av skolan å grejer
sen så kommer det upp en jättesnygg kille och börjar prata med mig, jag känner honom sen innan (inte för att det kanske är så men i drömmen är det så) sen så typ går jag å han av bussen för vi ska till ett födelsedagskalas el något och jag bjuder in två andra (snygga) killkompisar (som jag i verkligheten inte har en aning om vilka det är) sen så går jag å han då och så typ håller han armen om mig
så som du har gjort ett par gånger (vänskapligt) men sen så börjar han säga typ söta saker som att han har saknat mig och att det va så längesedan mm… Och så stannar han oss å så kyssar han mig (det känns bekant samtidigt som att det är som att jag inte vet vem det är) drömmen fortsätter med på olika håll och tappar mer och mer substans
– Johan         Thess  säger:
låter ju asmys
det var jättelänge sedan jag drömde något sånt, om kärlek över huvud taget
– Vi säger:
mm men det va så sött hela drömmen samtidigt som att det kunde bli as hett   men det va endå helheten som gjorde intrycket på mig

Leave a comment