Trallallalalaaaa

19 Sep

Okej nu är det så att jag inte riktigt vet vad det är med mig idag! Vilken jag inte riktigt vet om det är positivt eller negativt. Men jag sitter här i min säng med min underbara lapptopp och mitt underbara röda lapptopp bord ❤ och lyssnar på en mycket underlig blandning av låtar.  Klockan är också 20 min i 1 på natten. Så det tar lite på kroppen att vara uppe så länge  som jag är om dagarna. Men jag måste säga att idag har varit en mysig dag. Jag träffade Jossan i stan idag, vi gick till café viskan och drack kaffe, vi satt där i över 4 h. ^^ men vi var inte ensamma hela tiden! Utan våran allas kära Joel kom och hälsade på oss där vi satt. Måste säga att det var rickigt mysigt! Sedan är vi väl har lyft på våra rumpor så går vi en sväng i stadsparken där jag leker lite Alic i underlandet ^^.

Jag kan väll lika väl berätta att jag har varit ganska mycket sjuk den senaste veckan. Men jag mår bättre nu! Filosoficaféer på Borås Högskola äger ❤ bara så att alla vet! ^^ haha förlåt att det blir så flum just nu.

Den nuvarande mangan jag läser -> Midnight Secretaty

Aja puss på rumpan

Midnight Secretaty

Leave a comment