Flummskriver!

24 Sep

Haha sitter vid min och brorsans dator just nu! Har inte suttit här på år och dar! Igår va skumt! Jag va deppig sen så va jag glad, jag va flumm sen va jag sur xD haha snacka om hurmörsvägningar! Men jag blev as glad när Ida kom förbi! KAKOR ❤  mysmys! Så vi satt i fotöljerna och drack te och käkade kaka, vi skrattade och flummade loss och så började vi prata sex med min lillebror! Och om att han va söt när han va 10 typ och att han hade supergullig röst! Men nu är han en hårig man som inte kan matcha sina strumpor och låter lite som en nerknarkad nynazist!

Marknad snart! Får fanimej köpa en ny bandtröja! Hoppas att de har några bra. Lyssnar ju massor just nu på In This Moment! Så himla bra!!!! ❤

Du! Jag ser lite ut som en hipphoppare just nu! Vilket är MYCKET läskigt, ja som ni vet, hoppas jag, är  jag a rocker girl! humhumhum! Nä nu har jag flummat sönder er igen…

Bye ❤

Leave a comment