KYAAA~

7 Dec

Hejsan, Gud säger jag bara! Jag vet inte riktigt vad det är med mig, jag måste skriva filosofi skall vara inne kl 00.00 i natt. Maningen om livet, så vad säger ni? Vad är meningen med livet? Undrar just.

Jadu… Detta känns weard i alla fall. Jag är nog påväg åt ett håll jag inte har varit på kanske 4 år. Men jag är inte säker, allt är komfust. Det skulle inte göra något ifall det inte var säkert häller. ^^ Jag skulle överleva, det gör jag alltid, det kanske är bättre på det viset också… Vem vet? 😉 Åå va jag snackar Goja nu ^^ illa illa.

Men i vilket fall som hellst så finns det en himla massa hemlösa i sverige så jag tycker värkligen vi skall fösöka med allt vi kan för att låta dem få skydd för vintern mm. Detta är det EMD gör så här kan du köpa låten och hjälpa de hemlösa ❤

http://downloads.cdon.com/index.phtml?country=se&page=product&trackid=79236100

Leave a comment