Intressant

4 Jun

Denna dagen har varit mycket intressant! Först ingen skola och det var min sista offisiella dag i skolan! Jag hade absolut inga lektioner! Får se hur det blir med betyg dock känner att det inte riktigt har gått så bra som jag hade hoppats på… mitt eget fel och det vet jag! Men men annars idag nu eller jaa för fem timmar sedan så satte jag i grön gegga i Jennys hår… det skall vara röd naturlig hårfärg. Joo jag vet det låter skumt det kändes skumt och det var helt enkelt skumt! Hårfärgen skulle sitta i i fem timmar och vi gjorde massa saker där i mellan! Vi åkte och köpte pizza eller ja vi åt kebabtallrik >.- men ändå! med denna geggan i Jennys hår!

Vi såg även på Sin City vilket jag inte hade sätt innan! Men ifall man tycker om skumma blodiga brutala filmer så är det verkligen en film man ska se! Jag älskar dem så jag as garvade igenom den hela! Massa blod… hehe. Men okej vissa av skådisarna sög, fast jag älskade verkligen, verkligen hororna!!! As coola! Nästan så att jag skulle vela vara en av dem! Inte nu att jag vill bli en hora verkligen in 😉 men de va supercoola! Skulle lätt kunna spela en i en film! ^^ Ja om hon skulle vara cool då!

Annars ja nu skall vi se om det blev rött i håret! Skall bli mycket intressant!

Leave a comment