Sommar och Sol/Världsmiljödagen

6 Jun

Igår så åkte vi till näs för att ha picknick jag och Jenny vi körde runt en stund och kollade på den vackra naturen innan vi bestämde oss att parkera vid parkeringen innan slottet. Där kliver vi ur och hör uppträdanden och så står det massor av stånd överallt! iVi fattar ingenting utan vi får höra ur högtalarna hur någon säger att det är världsmiljö dagen. De pratade lite om FN och hur kommunen skulle bli den bästa kommunen med den bästa miljöpolitiken mm. Men i alla fall så körde de en gammal klassiker som jag baaaara va tvungen att lägga upp ^^

Fast de körde med dragspel! Det är ju as coolt dragspel! ^^ Sen kom det upp ett annat band när vi hade ätit klart och börjat läsa de kallade sig själva för juntan tror jag de hade MySpace kolla in dem vet jag! De va duktiga.

Bilder kommer senare för nu skall jag läsa b0k och sola sen äta kyckling (som jag har gjort hela helgen) 😉

Leave a comment