Vilken stil har du?

12 Jun

Jag tänker göra ett as löjligt test nu bara för att jag har tråkigt xD

Tönt

Jag har blivit instängd på toaletten ( )

Jag har blivit dissad (/)

Jag har glasögon (x)

Jag har byxorna över naveln ( )

Jag har blivit kallad tönt (x)

Jag har bra betyg ( )

Jag har/har haft tandställning (x)

Jag har mindre än 2 kompisar ( )

Jag har blivit mobbad på ett eller annat sätt (x)

Jag tycker schack är roligt ( )

Jag tänker inte så mycket på mej själv (x)

Resultat: 5½

Fjortis

Mitt utseende är mitt liv (X)

Jag använder “brunkräm”/brun utan sol året om ( )

Folk har kallat mig korkad ( )

Folk har kallat mig fjortis ( )

Jag lyssnar på remixade babyröster ( )

Jag är blond (/) egenligen

Jag tycker att jag är snygg (/) (jag är iallafall nöjd med hur jag ser ut.)

Jag festar varje helg (/)

Jag röker ( )

Ifall jag tycker att någon är ful, säger jag det högt, helst så att personen hör (x)

Totalt: 3

Emo-kid

Jag lyssnar på emo (x)

Jag är piercad (/) (örat)
Mina block i skolan är nerkladdade med låttexter/dikter (x)

Jag gråter ofta ( )

Jag skär mig/har skurit mig ( )

Jag vet vad sXe står för ( )

Jag har snelugg (x)

Jag spelar i ett band (x)

Jag använder kajal/eyeliner (x)

Jag har blivit kallad emo ( )

Totalt: 5

Brat

Nästan alla mina kläder är märkeskläder ( )

Jag använder mycket hårgelé/wax ( )

Jag tar aldrig bussen ( )

Mamma betalar ( )

Jag åker utomlands varje år ( )

Jag spelar golf ()

Jag har blivit kallad snobb/brat ( )

Jag har blivit kallad korkad ( )

Jag posar på mitt klassfoto ( )

Jag är solbränd året om ( )

Jag äter på restaurang varje vecka ( )

Totalt: 0

Ghetto-kid

Jag använder keps varje dag ( )

Jag använder stora munktröjor (x)

Jag har häng (x)

Jag har ett kompisgäng som jag hänger med varje kväll, gärna bakom spritaffären( )
Jag använder ord som “din mamma”, “mannen” och “yo” ( )
Jag hälsar på mina polare med en dunk i ryggen ( )

Jag lyssnar på hip-hop ( )

Jag har slagit ner någon (/)

Jag har hamnat i bråk med polisen ( )

Jag hamnar ofta i bråk ( )

Jag skolkar ofta ( ) (kan inte göre det längre så tänker inte svara 😉

Totalt: 2½


Datanörd

Jag använder uttryck som lol, n00b, rofl, ffs och omfg ( )

Jag skriver cya istället för see you ( )

Jag spelar WoW ( )

Jag spelar något annat spel online (X)

Jag skriver lol, brb och omg IRL (X)

Jag är inne på datorn varje dag (X)

Jag är i level 60 eller mer på WoW ( )

Jag vet vad roflmao betyder ( )

Jag är nästan aldrig ute ( )

Jag har mörka ringar under ögonen ( )

Totalt: 3

Partille-Johnny


Du har två till 12 snoddar på varje ben ( )
Ditt hår består för det mesta av wax ( )
Du äger en bandana ( )
Du äger ett par Shutter Shades som har färgen rosa, grön eller vit ( )
Du lånar din syrras snoddar ( )

Du plattar håret på morgonen (/)
Ditt hår står rakt upp ( )
Folk kollar först på ditt hår och sedan dina ben när du går på stan ( )
Ditt bdb namn slutar på boooiii eller liknande ( )
Du blandar oftast två till tre olika sorters wax på morgonen ( )

resultat: ½

RESULTAT: Tönt och Emo xD haha

Leave a comment