Hälsoinspektion

15 Jul

Helt galet! Helt plötsligt mitt i nästan den värsta regnskuren kom det en smal tjej in. Helt apropå så börjar hon pressentera sig och berättade att hon var från hälsovårdsmyndigheterna el. något liknande men hon skulle kolla på vår arbetssätt och arbetsplats. Hon sa också att hon skulle ställa några frågor, men på så sätt va det ju inga problem med det hela, de måste ju göra sitt jobb! Men hon började prata med mig! Det är ju inte precis jag som har all koll, jag har ju bara jobbat i 3 veckor och är inte ansvarig direkt utan vi alla hjälps åt, då är det bog bättre att prata med någon som faktiskt vet något helt säkert. Men allt gick bra i alla fall hon gick  den visade rundturen och så va allt klar. Så försvann hon bara efter det ut i tomma intet! Hel skumt…

Annars: Babyboom på kyppegården! ❤

Massa massa massa smågrodor hoppade på plattorna utanför cafét! Jag skojar inte när jag säger att det säkert var över 100 där ute! 4 små rackare fick jag rädda innefrån matsalen! De är ju så söte helt galna är de dock! När Carl plockade upp en av dem så hoppade den ur handen. Det blev ett långt fall till marken… Tror nog att det var Carl som luktade illa 😉 De hoppade ju inte ur min hand! (^^,)

Det har varit riktigt lugnt annars, skönt med lite regn också idag.

Måste bara berätta  att nu precis innan jag slutade så kom det ut en man och vi började prata lite, och så sa han det!

– Du är väldigt speciell, helt unik. Man vet aldrig vart du skulle kunna hamna, på ett possitivt sätt!

Måste verkligen säga att jag känner mig smikrad!

Love Madden

Leave a comment