Kramar

17 Jul

Helt otroligt så kramsugen man kan vara! Jag gjorde det vanliga på jobbet igår gick runt och tände damernas bastu och kollade till herrarnas så att det brann och när jag gick där och strosade blev jag jättekramsugen! Va samma då nu för två dagar sen! Känner fortfarande det!! Känner mig faktiskt nästan lite desperat efter ett par mysiga kramar ❤ Men jag fick faktioskt ett par kramar i går i all vänskap! Jag åkte till Simon och kollade film Det var jag, Maxin, Madeleine, Simon, Johan och självklart lilla Magnus ^^.  Vi tittade på Jim Carrye´s nyaste film I love you Phillip Morris väldigt underhållande men den va kanske inte än av hans bästa filmer det tycker jag inte fast jag såå älskar att de spelar bögar ❤

Vi tittade även på Hot Tub Time Machine den va skit rolig! Helt vrickad om ett gäng grabbar som nått botten och åker till ett skidställe som va poppis på 80-talet och det är as nedgånget hela stan de kommer till så till slut så sätter de sig i en Hot tub och dricker en jävla massa och plöttsligt vaknar de upp i 80-talet igen! Fuckiing awsome! xD

Jag hade tänkt att skriva mer men jag orkar fan inte skall sneart åka till Dennis och hälsa på! Bye bye

Leave a comment