Resfeber

26 Jul

Jävlar vilken resfeber jag har! Emmabodafestivalen i morgon då! Har bara småsaker att packa klart och allt annat är fixat, vilket är as tur annars hade jag haft världen panik! Va uppe hos Nii-chan efter jobbet och drack te och pratade igenom livet! Fantastiskt <3.  Bästa kommentaren från honom “Hur kan du säga det till Maxin och inte äns till din egen bror” Du är så söt nii-chan!

I alalf all tillbaka till min resfeber! Jag hinner inte skriva något i morgon så jag säger här tack och hej för mig av resten denna veckan. Jaa nu har jag sagt det i alla fall. Jo jag kom på att jag vill vara rosa på festivalen eller ganska mycket rosa i alla fall. Jag har två rosa väskor och så har jag rosa klänning kommer se lite bohemisk ut vilket jag tycker mycket om! Jag är så nervös nu så att jag till och med lyckades måla mina finger och tånaglar lackröda när de skulle bli rosa… Då är det illa! Men jag målar om dem nu så de blir lite korallfärgade. Tänkte att den färgen sticker inte ut allt för mycket och det går att ha mycket ill och även alla mina rosa saker som jag har! Jaaa även min rosa klocka måste jag ha! Nu när jag har fått mina fingernaglar lysande korall så känns det bättre.

Jag vill ju hinna träffa alla människor nu innan jag åker. Speciellt en del av dem vill jag träffa lite extra mycket innan jag åker! Hoppas  de ser detta och vinkar av mig sen på stationen ni skall vara där i sånna fall kl. halv 7 typ! ^^, hahah ❤ Förväntar mig dock inte att någon skall vara där! Men det vore ganska roligt!!! Alla har varit så snälla emot mig btw både Jozzan och Ida har frågat om jag vill ha mat! Vadå försöker ni göda mig? :O Är jag inte tillräckligt… xD

BTW alla måste gå och kolla på när Maxine + Skeleton

Gentlemen spelar LIVE på Stora Torget!

http://www.facebook.com/?sk=messages&tid=1556404513310#!/event.php?eid=136064473094016&index=1

LOVE Madden

Leave a comment