Kännslorna

22 Aug

“Dear God make me a bird so I can fly far far away,
Dear God make me a bird so I can fly far far away,
Dear God make me a bird so I can fly far far away.”

Det är så jag känner mig idag. Men visst livet är okey just nu ändå.

Emmaboda va awsome har fått massa nya underbara polare! Vi hade helt enkelt skit kul. Jobbet går bra, de mobbar mig som vanligt med tex. mms spindlar och andra otrevligheter. Jag har en ny mobil som jag är lite extra kär i, en Xperia mini den är underbar, dock är batteriet inte jätte bra men det funkar! Juste jag fick även förlängt på jobbet! AWSOME!

Det ända som inte är jättebra är vell att farfar ligger på sjukhus med kallbrand i stortån, han har eller ska amputera den. Men han kommer att bli bättre så enveten som han är! ^^.

Det är precis som vad bilden säger

Jag har massa känslor, bara det att jag inte riktig vet vad som händer och sker. Jag har då denna grej som är lite jobbig för mig själv. Inget allvarligt kanske, men det är nog just det som gör att det blir lite jobbigt. Det snurrar och förvirrar mig. Jag sa att jag ville men nu ångrar jag mig av den anledningen att jag vet inte hur något blir! Det kanske löser sig och blir fantastiskt men just nu är det bara massa skumt.

Så här vill jag att någon skall tänka om mig. Men säga det också.

Leave a comment