Pfhh

23 Aug

Ibland så är verkligen fingrarna snabbare än hjärnan… Korkat låter det men helt klart sant. Jag fick uppleva detta idag, Jozzsan sa bara det. “NU!” och så blev det ^^. Visserligen är jag än ganska impulsiv människa så jag skyller på det. Det är faktiskt okey. Va å fikade med Liljedal och Jozzan precis vilket kanske inte va så givande men helt klart mysigt ❤ Okej jag ändrar mig här och nu, det är alltid givande när jag fikar med mina vänner bara på lite annorlunda sätt ^^, ❤

Jobbet går bra men idag gjorde jag inte det roligaste man kan göra. Jag satte mig på alla fyra och började rensa ogräs mellan stenplattorna. Jag va livrädd att en spindel bara skulle hoppa fram och äta upp mig. Okej det sista menade jag inte men jag va rädd att en spindel skulle komma fram, men det var bara myror överallt och de är ingen fara. Jag satt där ute sen kl ah kvart över ett halv två någon gång till kl fyra och jag kom inte ens halvvägs! Men jag slipper det i morgon i alla fall, visserligen ska det regna i morgon så jag hade sluppit det meeen jag skall till arenan och tvätta stolar istället. Det kommer något italjenskt fotbollslag och spelar då mot elfsborg. Såå någon måste ju göra så att det är rent och snyggt. Jag skall göra med två tjejer till ett tio manna jobb på två dagar. Såå antagligen blir jag där även på onsdag. Det vill jag verkligen inte så jag skall försöka göra 3000 stolar i morgon… jag har visserligen hela dagen på mig men jag känner inte till arenan i huvudtaget så jag vet inte vart jag skall äta lunch el. frukost och jag vet inte om jag skall börja kl. 7 eller 9. Min chef sa det innan idag gör som du behagar med när du börjar. Visserligen slutar jag ju tidigare om jag börjar 7. Fast det kommer fortfarande ta lika lång tid att tvätta de där förbannade stolarna vilken tid jag än börjar. 7 el. 9 det är den stora frågan just nu.

På onsdag skall jag klippa mig! yeeey!!! Det kommer att bli awsome jag skall även färga håret då, det blir blondare. Jag vet inte ens om jag har nämnt det men jag har färgat håret och det har blivit nästan blont och nu då skall det bli blondare. Jag är ju egentligen ganska blond från början så jag kommer bara fixa till det så det blir så nära min normala hårfärg som möjligt. fast igen ännu ett kval jag är inför, jag kanske vill bli lite blondare ändå… jag va ju det ganska länge två år eller så när jag va riktigt platina blond och jag tyckte om det. Men jag vet inte ifall jag orkar att hålla på att färga och färga varje vecka på utväxten som kommer att bli… Nä det får nog faktiskt bli så nära min normala som möjligt. Jag orkar inte med det andra, jag är lat och ganska stolt över det ^^,.

Fångarna på fortet har ju börjat nu för en halv h sedan ska nog gå upp och titta

Bye ❤

Leave a comment