Sjuk

24 Nov

Jag ligger hemma sjuk idag, det kanske de flesta av er redan fattat. Varför skulle jag annars lägga ut tre stycken inlägg på en dag när det kan ta mig en vecka om inte mer för att lägga upp ett lite längre. Vaknade i alla fall med migrän och va på väg att kräkas och grejer idag. Är inte särskilt mysigt. Men jag mår bättre nu faktiskt, så jag tror med 89 % säkerhet att jag går till jobbet imorgon. Haha nu när jag tittar på klockan så har jag inte ens slutat jobbet än. Känner mig så dålig. Jag hatar att vara borta från jobbet, jag känner mig ur kass. Målat naglarna prickiga gjorde mig lite gladare och att jag hittade denna coola bloggen, jag är inte mycket för bloggar men denna är awsome! http://www.ikikata.se/ thehe och så har jag hittat att min lilla nana-chan har börjat att blogga ^^, får börja att lära mig att följa bloggar! http://xcocomi.tumblr.com/ ^^

känner här nu att jag verklige tycker om att blogga själv. Men jag kan inte ta det så seriöst som jag vill. Jag vill egentligen vara mer detaljerad och säga saker som man kanske inte ska. 😛 Skandalbloggaren Madden 😉 nä det hade helt klart inte funkat. Jag kan bara inte gå ut med mitt privatliv så hårt som det faktiskt hade varit roligt att göra. Att skriva av mig gör mig lugn. Mer än vad jag trodde att det skulle göra. Allt kan man faktiskt inte säga till människor, då är det sköt att kunna skriva ner det. Men man kan ju inte skriva allt på internet och eftersom att detta inte är någon anonym blogg på något vis så kan jag häller inte skriva skandalösa eller som händer i mitt liv. Kanske skulle starta en anonym blogg… nä. Tror inte det…

One Response to “Sjuk”

  1. Jozzan November 24, 2010 at 7:58 pm #

    Åh kära nån! 🙂 inte kul alls mitt gullefjun! såg att du hade ringt innan, jag var på körskolan då tyvärr. Sjuklingen där puss

Leave a comment