Rastlös

25 Nov

Jag är så himmla rastlös då samtidigt som jag berättade innan så orkar jag fan inte göra något häller, jag typ läser en bok just nu. Om man vill veta hur man typläser så är det faktiskt ganska enkelt man bara läser några ord kanske någon mening sen så lägger man sig ifrån den och gör något annat och sen så går man tillbaka och läser något ord eller någon rad å så fortsätter man så. Jag fick för mig den bästa idén (inte) att sminka mig! As korkat!Det blev snygg sminkat ändå men det är ju så korkat att göra när man inte ska någon stans! Sen så måste man ju sminka av sig sen också! Annars förstör man ju bara hyn! å juste den sista bilden är hur mina naglar blev, jag målade ju dem prickiga igår! Nästa gång nu när det snart är jul och allt så blir de röd vit prickiga! Måste bara köpa ett nytt vitt nagelack!

Leave a comment