Shopping + Madden = Kärlek

28 Nov

Jag är glad riktigt lycklig faktiskt, jag har en julkännsla i kroppen och jag har börjat att handla klart mina julklappar! Har någon kvar bara och lite förberedelser som måste fixas, måste peppa inför att börja jobba igen i morgon också. Jag har ju varit sjuk och så är jag ju ledig fredag lördag söndag så jag har varit “ledig” i 5 dagars tid. Känns som en evighet, tycker inte om det måste göra något annars får jag panik. Men i alla fall jag har även shoppat idag och det gör mig ännu gladare. Ett par skor med ludd i ❤ en bok “Himmelen börjar här” av Jandy Nelson, har bara läst två sidor än men jag tror redan att jag är lite kär. Ett bokmärke har jag också handlat där det står på “Chokolate, coffee, men… the richer the better” tyckte det passade in på mig totalt 😉 Även hårfärg handlade jag. Va det något mer? Joo en minttablett ask! ^^ Men det kanske bara va överkurs! Jag ska ju bli blond igen hade jag tänkt så det kan bli intressant, Maxine ska hjälpa mig att färga det är det tänkt. Men hon är så upptagen hela tiden så jag vet inte riktgit vad jag ska ta mig till! Jag kan inte göra det själv eller jag vågar inte göra det själv. Snart ska jag till Jozzan också på Mary Kate party massa hudvård mm. Kan bli trevligt, jag behöver kaffe i alla fall och det ganska snart ^^,

Puss Madden

Leave a comment