Jobbar

30 Nov

Sitter på jobbet, visst det går ganska bra. Ingen såld än dock. Men det kommer det kommer! Jag är ganska glad idag endå, även om jag har ganska ont i halsen. När jag vaknade så kändes det som att det va massa knivar som drogs längst strupen. Blä, men jag kan inte vara sjuk! Jag vill verkligen inte bli det igen. Det är inte roligt!
Igår och idag har jag varit helkonstig, i vanliga fall så äter jag lite under det normala om man säger så, jag är offtast inte hungrig och äter ganska lite när jag väl är hungrig för jag blir mätt så fort. Visst ibland så äter man ju lite mer för man är grymt hungrig eller så men nu då i två dagar så vill jag bara äta! Jag är kanske inte så hungrig men jag vill bara äta massa god mat hela tiden. 😛 Korkat eller hur? Men jag säger inget om att mat inte är gått för det är det! Jag är trött också för den delen, vill bara sova. Men det kan ha å göra med att jag är fortfarande lite små förskyld.
Jag vill läsa manga…

Leave a comment