Fix Fix

28 Jan

Idag har jag fixat och haft mig, sprang runt i stan i säkert tre timmar bara för att få allt klart som jag villa 😀 Awsome! Gick in på en percisngs ställe också och tog ett till hål i örat lite så där bara apropå, så nu har jag  6 hål i öronen. Känns ganska bra nu allt. Är inte så orolig längre att jag blir av med jobbet häller. Kommer antagligen bara att byta projekt. Saker och ting går så snabbt nu och det är många bollar som skall upp i lufften härligt säger jag bara! Som sagt det verkar som att saker och ting vill funka som jag vill nu. Även så klart så är man ganska fast i tuggumisyndromet. Men det löser sig när väl snön har smällt bort och alla blommor och trän har börjat knoppa och blomma. Så klart blir ju dagarna längre också, saknar det. De långa dagarna då man kan gå ut vid 6 tiden för att gå ut och gå å det är fortfarande sol ute.

Har fixat en ny användare på Instanz nu också MaZooTxChan heter jag där. Gött kom inte in på min gamla, hade nog både glömt lösenordet och så hade jag nog inte häller skrivit i min mejl. 😛 Aja! Har också skaffat mig två konton till. Ett på tradera och ett annat på ebay. Känner att det kan bli riktigt farligt! Speci nu när jag har hittat så många äkligt snygga skor! Jag vill bara ha dem! Eller om jag hittar skärp eller väskor som jag också bara vill ha. Jag tror att jag kanske kan vara på väg att bli shoppoholick 😛 det får jag verkligen inte bli men att schoppa är ju så roligt. Fast det är klart man skall vara försiktig med vad man köper och att man absolut inte köper för dyrt häller! Det får man verkligen inte göra! Jag älskar ju shoppa sekundheand och på rea. 😉 Jag är en Boråsare in i själen.

Jag tycker förästen att min nya bakgrundsbild är bra, vad säger ni?

PUSSPUSS

Allting kommer att gå åt helvete men det löser sig, Så ge så mycket flummys åt folket som det bara går

Leave a comment