Sista of Säffle

4 Mar

19/2 2011

På väg mot Säffle igen. Sitter baklänges i tåget vilket kanske inte är det skönaste men det går. Av någon anledning hamnade ja i första klass, det är uppvärmda säten fina plattser och så hamnade jag som jag ville jämte ett fönster men jag får alltid så att jag har lite vägg precis vid synfältet, förstår inte hur det går till! Jag väljer ändå vilken platts jag vill hamna på. Konstigt kostigt. Känner mig lite som en högt uppsatt människa åker fram och tillbaka med tåg och lapptoppen i knät. Är ganska finklädd med min nya rosa klänning också för den delen och sminkningen är superbra. Av någon anledning så spelar jag den rollen ganska bra. Eller jag tror jag spelar den bra i alla fall, det kan ju vara så att jag kanske lurar några. 😉 Hade varit bäst ifall jag gjorde det.

Har ni någonsin tänkt på hur människor ser på just dig? Man ser ju sig själv på sitt eget sätt. Hade varit riktigt intressant att veta hur andra människor såg en. Nu spelar vi upp ett senario!

Jag går med min takeway mugg med Chailatte springer runt på Göteborgs Central med stor rosa resväska och lapptopp väska. Hur skulle någon tolka mig ifall de inte kände mig? Vad snurrar runt i andra människors huvuden? Vilket intryck ger jag?

I alla fall, jag tycker om att åka tåg, det är mysigt. Man ser en del natur och man åker förbi fina städer, eller det man ser av städerna i alla fall. Sen så hittar man offtast något att titta på! Alltså lite eye candy.  Sitter två välstädade pojkar snett framför mig, båda ser bra ut och som sagt välklädda. Haha dock så tog en av dem upp en folköl. Förstörde lite av min lilla bild jag hade i huvudet. ^^, Jaja tillbaka till serien Chuck, btw den är bra.

 

22/2 2011

Hade teoriprovet idag och jag klar det!!! Helt underbart, dessa dagarna har varit fruktansvärda jag har varit nervös och haft huvudvärk mm mm.

 

Körkort! Jag fick det tillslut! Det är även skönt att vara hemma! Får blogga lite senare om denna veckan som jag har varit hemma ^^, puss

Leave a comment