Fri el. Fly

21 Apr

image

Firade med äggmacka för påskens skull

“Dear God make me a bird so I can fly far far away,
Dear God make me a bird so I can fly far far away,
Dear God make me a bird so I can fly far far away.”
Ur: Forest Gump
 

Igår låg jag hemma med migrän, inte alls jätteroligt. Tog det lungt och sov, han med att göra lite till kvällen dock vilket kändes bra. Men lik förbannat sov jag dåligt inatt. Jag har sovit ganska dåligt nu de senaste nätterna, haft huvudvärk och varit allmänt irriterad. Längtar till sommaren. Nä fört och främst ska det bli långhelg. Gud så mysigt dock så tycker jag det är  lite löjligt att det ska vara röd dag just på fredagen. Då är jag ju ändå ledig… *suck* Men det ska bli trevligt i alla fall.

*Håller tummarna för en trevlig helg*

Saknar er. Ni vet vilka ni är så ta åt er.

Funderade lite snabbt, för att bli Fri måste man fly eller kämpa?

Leave a comment