Hårt

24 Apr
Madden

Madden

Fredag Madden
Fredag Madden
Madden&Madole
Madden&Madole

Helgen har varit riktigt bra, jag har aldrig innan firat påsken med alkohol. Så det blev en hård helg för min del med en hel del skratt och goda vänner.

Torsdag jobbade jag hela dagen och sen så åkte jag och Madole kikade på lägenhet. Antagligen min ^^, Jag får reda på det på Tisdag om jag får den eller inte men jag håller så klart tummarna! : D Sen så satt vi hemma hos mig och funderade ifall vi skulle ut, det blev så och kvällen blev spännande.

Fredag tog det lugnt, lite mer lungt njöt av den underbara solen. Sen va det att börja fixa innan jag skulle ha lite förfest här hemma. Fick punka på bilen, inte mitt fel xD men punka i alla fall. Kvällen blev as bra. Det va kul hela kvällen vilket kanske inte händer sååå offta. Alla hade roligt.

Lördag va inte jag alls pepp för något fixade saker och ting här hemma solade lite och bara njöt. Men sen fick jag ta mig i kragen träffade en vän och hennes polare. Madole kom sen och hemtade mig och vi satt ute njöt av den sista solen med ett glas vin. Vi peppade inte vi bara hade det härligt pratade och mös. Tillslut sa vi det aja vi drar la ut då. Träffade underbara människor, träffade Patrik också va superglad över det och ett par andra pojkar som jag inte har träffat på hur länge som hälst. Btw det va massa Malmö bor ute också det va visst Elfsborgs martch idag (söndag). Bråk blev det också och det var ett par äckel ute. Så vi tog det bara lugnt drog hem tidigt. Träffade på Jesper också för den delen (Min arbetskompis Fisken). Allt va trevligt, inte jätteroligt men ändå helt okey.

Söndag idag har fixat lite till med allt och snart kommer mamma och pappa hem från deras husbils tripp. Blir antagligen lite grillning idag med Ida (kråkan) mm.

Now I know the real deal.
A sad story is revealing
The pain is not real
And the cindness is cooling me down
The things we had done
the things we would become
bonds of friendship are easy to break
everything was not fake
I hope that everything would work itself out
but I am out
 
 
 
 

Leave a comment