Sist men inte minst

25 Apr
Jennifer + Madole

Jennifer + Madole

Sista dagen på en underbar långhelg. Helt fantastiskt med den värmande solen och söta flickor. Satt och fikade/lunchade på det nya fiket i stan som heter Café Leva, det va bra mat så sätt dock engelsktalande personal vilket chockade mig lite. Det var häller inte så jätte dyrt och alla deras “bakverk” var laktosfria. Vilket är helt klart ett plus i kanten.

(Fortsättning följer under bilderna)

Jessica

Jessica

Jozzan hängde sedan med mig hem en sväng och vi satt med våran kaffe och njöt. Vi gick även runt lite och diskuterade lite om våra liv allmänt. Hur man kan mista något man kände sig så lycklig med, men att livet även går vidare och allt kommer tillslut att falla på plats. Just nu borde jag som sagt få mitt tuggummisyndrom men jag har lyckats att undvika att få det denna våren, vilket är jätte skönt. Men där emot känner jag mig lite vagt missplasserad och vill bara börja leva mitt liv. Jag är till exempel inte lagom som de flästa andra svenskar är. De trivs med sina jobb, med sitt liv. Men jag vill inte bara känna mig bekväm eller bara trivas jag vill Älska det. Just nu vill jag bara att saker och ting ska hända. Nu på studs. Jag tror att om jag får lägenheten nu så kommer saker och ting sedan utfalla till det positiva. Jag tror att jag har så mycket att ge, så mycket att göra. Jag är inte lagom någonstans. Därför tror jag att jag kan kanske utvecklas till mig själv på ett helt annat vis än vad jag har kunnat göra sedan innan. Det är nog viktigt att man får utsätta sig själv för saker man inte trodde att man skulle klara. Våga ta språnget utforska även om det är läskigt till en början med. Jag tror att alla ska göra det. Men alla måste så klart inte vissa nöjer ju sig. Jag vill bar inte göra det. Jag har så mycket planer, visst alla kommer jag inte göra. Men jag måste göra något som jag verkligen tycker om och brinner för. Därför tänker jag ta språnget för utvecklas till den jag faktiskt är.

Jozzan

Jozzan

Jag vet inte om någon annan blev vettigare av vad jag skrev precis men det är vad jag känner precis nu.

Madden

Madden

Det blev lite konstigt när jag skulle ladda upp bilderna. De la sig på varandra och grejer, vetta tusan vad det kunde ha varit för fel. Men ja ni får allt överleva det hela.

Annars har jag lyckats att få utslag på mina inne armar. Jättekonstiga och de kliar också.

Jaja I morgon är det tillbaka till jobbet vilket man kanske inte ser fram emot jättemycket nu när man har varit ledig ett tag men det ska ändå bli skönt att få något att göra igen. : ) Ska nog slå mig ner på balkongen nu med en Nora Roberts bok. Känner för lite romans ^^, Har även shoppat lite nya smycken Super fina är dem. Ska fixa mig sommrig och fin tills i morgon. Lite nya smycken fint sminkad och förhoppnings vis glatt och spralligt humör. Pigg måste jag känna mig också xD Jag har ju sovit lite dåligt nu de senaste dagarna så varit lite tjurig och trött. Ska sova bra i natt har jag bestämt så att jag är som sagt pigg i morgon bitti.

Får bli ett till blogginlägg i morgon så får vi se om de gick nått bra. PUSS&KRAM nu alla mysiga

Leave a comment