Superdag

5 May

Ibland undrar man verkligen vad man håller på med. Inte på grund av superdagen men allmänt. Ibland undrar man verkligen. Ibland så tänker man shit så snygg jag är idag, allt är perfekt men det kan ju verkligen vända på ett snäpp. Va pigg glad och kände mig go denna morgonen, av en mycket konstig anledning. Men nu efter att vi har död lista känner jag mig bara nere. det är inte roligt för fem öre. Visst man kanske kan spela kort, eller tjöta lite med grannen. Men jag tycker man skall jobba när man väl jobbar. Ibaland är det skönt när det dör men man tjärnar inga pengar på detta viset.

I alla fall vi har nu något som kallas superdag. Vilket i sig är as kul. Vi blir uppdelade i grupper och då alla på TM vi heter Badbollarna, det va mitt fel ;/ i alla fall och vi är nu inne på våran tredje lek. Vi leker nämligen när gruppen har kommit upp i ett visst antal sälj. Så alla springer runt och leker och säljer som dårar. Nu har man ju något att sträva efter och inte bara pengarna så att säga.

bara lite avstämning här så att säga i helgen blir hårt igen :/ xD ska ha firmafest. KUL! Fredag så skall vi ha lite “utflyttningsfest” för Madole. Sen så klämmer vi indier på kvällen. Lördagen så ska jag ut med J&J : )

Hare gött : )

Leave a comment