Allergi

14 Jun

Jag fick en allergiskchock nu i söndags kväll. Inte så roligt faktiskt utan jag blev knallröd i ansiktet och det svullnade upp och började klia. Det började i händerna spred sig sedan till både fötterna under brösten vidare till köttlarna vid jumskarna och almhålorna. Inte alls trevligt så sätt men det va första gången jag någonsin var på Akuten. Snacka om att det går segt där. Madole va så snäll att skjuttsa upp mig! Nu skall vi berätta om min trevliga visit där. Satt i en och en halv timme och tittade på CSA på barnavdelningen innan jag fick i mig betapred sen så fick jag vänta lite till och då kollade vi på något annat på barnavdelningen inna jag fick träffa läkare, kl va ca 1 när jag fick åka där ifrån. Då hade rådnaderna gått ner med jag hade klåda över hela kroppen så jag fick i mig en tavegyl så att jag kunde sova och sen också att klådan skulle försvinna. Skulle tagit ett kort men tänkte inte så långt xD haha. Nä men igår då så mådde jag piss. Snurrig trött och illamående hela dagen. Jag gick hem från jobbet och sov sedan i 3 timmar. När jag vaknade så låg jag bara som en död fisk, tillslut så fick jag lite överskottsenergi så jag gick ut med vovven en sväng bara men det kanske inte vad det smartaste jag kunde ha gjort. Mamma och pappa sa att det kan vara för att jag fortfarande har massa gifter kvar i kroppen som då sprider sig med bloden för att jag ansträngde mig för jävlar va snurrig jag blev. Idag är det vell lite bättre men jag mår fortfarande inte bra. Så skall upp och hämta ut lite tavegyl på apoteket så att gifterna försvinner och förhoppningsvis den klådan som jag har.

Håll tummarna för mig ^^, och att läkarna vill göra en vidareutredning vad det kan vara. Kram

Leave a comment