Duktig

15 Jun

Gud vad jag känner mig duktig idag, va visserligen inte på jobbet men jag mår mycket bättre än igår. Inte helt återställd men som sagt är mycket bättre. Så blir att pallra sig till jobbet imorgon och köra riiiktigt hårt. Jag peppar till och med ^^. Alltid när jag är sjuk och är på bättringsvägen så blir jag rastlös och idag var en sådan dag. Inte tillräckligt frisk för att jobba men inte för sjuk för att ligga i sängen och känna att man förtjänar det. Så jag har lyckats att börja packa inför flytten. Fyra lådor är nu ur sorterade skall försöka ta lite till så det ser lite renare ut xD skall slänga en hel del också. Varför i hela friden sparar jag på gamla vykort och gratulationskort från jag var 15? Visst fina minnen men varför? Jag frågade mamma och hon bara ryckte på axlarna åt mig. Så det skall bort, finns ingen större anledning till att ha kvar dem. Man kan ju ha kvar dem av sentimentala själv men nää. Lagat mat har jag också gjort och hjälp mamma att vattna i växthuset. Det är ju inte särskilt ansträngde något av det och antagligen är det därför jag inte ligger på sängen och suckar. Börjar dock känna mig trött nu ändå sov jag länge. Men som sagt har jag varit lite duktig idag i alla fall.

Joo just vet ni hur många borstar jag hade? 9 st! Varför hade jag så många när jag knappt använder 1? 😛 hahaha jaja

Leave a comment